استخدام بیش از ۳۸۰۰ نفر در آموزش ابتدایی استان اصفهان بی‌سابقه است

استخدام بیش از ۳۸۰۰ نفر در آموزش ابتدایی استان اصفهان بی‌سابقه است

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش اصفهان در جلسه توجیهی ارزیابان استخدام آموزگاری سال ۱۴۰۳ استان گفت: در استان اصفهان بیش از ۳۸۰۰ نفر وارد بدنه آموزش و پرورش ابتدایی استان اصفهان خواهد شد که این آمار بی‌سابقه است.

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، وجیهه فاضل، معاون آموزش ابتدایی این اداره کل در جلسه توجیهی ارزیابان استخدام آموزگاری سال ۱۴۰۳ استان اصفهان اظهار داشت: در استان اصفهان بیش از ۳۸۰۰ نفر وارد بدنه آموزش و پرورش ابتدایی استان اصفهان خواهد شد که این آمار بی‌سابقه است.

وی ادامه داد: ما قرار است ۳۰ سال آینده کودکان استان اصفهان را رقم بزنیم و باید نگاه و نگرش برای جذب نیروهای توانمند به حوزه آموزش ابتدایی باشد.

فاضل اذعان داشت: افرادی باید مورد پذیرش قرار گیرند که بتوانند به نحو مطلوبی به آموزش و پرورش دانش‌آموزان ابتدایی بپردازند و کلیه ویژگی‌های یک معلم نمونه باید در افرادی که برای احراز شغل پذیرش می‌شوند، وجود داشته باشد.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: بهترین افراد برای گزینش نیروهای استخدامی صورت‌گرفته است تا سطح کیفی لازم برای بررسی صلاحیت‌های داوطلبین شغل معلمی محقق شود.


استخدام-یار-2
“همین حالا در استخدام‌یار ثبت‌نام کنید”
کارجویان و کارفرمایان محترم ؛ فرآیند استخدام و کاریابی خود را به متخصصان استخدام‌یار بسپارید  
  • هزاران شرکت خصوصی ، دولتی و مجموعه اقتصادی از سراسر کشور در حال استخدام
  • ده‌ها هزار کارجو با مهارت‌ها و تخصص‌های متنوع ؛ از کارآموز تا فوق تخصص
  • اطلاع رسانی جدیدترین اخبار استخدامی خصوصی و دولتی
  • ثبت‌نام رایگان ، سریع و آسان
  • مجوز رسمی وزارت کار
ورود به صفحه ثبت‌نام

ارسال دیدگاه

question